מחפשים גנן מומלץ? השאירו פרטים וכבר חוזרים!

גננים בגבעת ברנר

האם אתם צריכים גנן? גננים בגבעת ברנר ניתן למצא בקלות רבה באמצעות פורטל גננים פלוס. במאמר הבא תמצאו מידע חיוני אודות גננים וכל מה שעוטף מסביב את עולם הגינה והגננים. בעזרת פורטל גננים תוכלו לקבל הצעות מחיר מגננים, להשוות מחירים ולבצע הזמנת עבודה און ליין, בצורה קלה ויעילה.

כמה עולה לעצב גינה בגבעת ברנר?

גנן מומלץ בגבעת ברנר יגבה מכם 300 ₪ בממוצע עבור כל מטר גינה. המחירים משתנים בהתאם לסוגי החיפויים השונים שניתן לקבל, כמות העצים בה אתם מעוניינים, גודל שטח הגינה, מספר הפרחים והעציצים שאתם רוצים ועוד.

 

כפי שניתן לראות, קיימים משתנים רבים ולכן, קשה לאמוד במדויק, בשלב זה, כמה תעלה לכם הגינה החדשה.


גננים בגבעת ברנר

איזה גנן אתם בעצם מחפשים?

גנן בגבעת ברנר העוסק בעיצוב גינות הוא גנן המתמחה בכך. לא כל גנן מסוגל לבצע עיצוב של גינת נוי. גנן המעצב גינות חייב להחזיק בידע מקיף אודות צמחים שונים, התאמה של הגינה לבית הבנוי, תכנון מיקום כל אלמנט בגינה בהתאם לתנאי אור וצל, הבנה במערכות השקיה חכמות לרבות, תכנות שעות הפעילות שלהן.

 

פורטל גננים פלוס מסייע לכם לאתר גננים מקצועיים ומומלצים, המתמחים בעיצוב גינות. גנן המעצב עבורכם גינה יידרש, בדרך כלל, לספק לכם גם שירותי אחזקת גינה בגבעת ברנר, לאחר ההקמה, באופן שוטף.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9985378

העבודות אותן מבצע גנן בגבעת ברנר

ישנן מספר עבודות פופולריות במיוחד, אותן מבצעים גננים:

  • תחזוקה של גינה קיימת – במידה ואתם רוצים לראות את הגינה שלכם פורחת ומשגשגת לאורך כל ימות השנה, עליכם להחזיק גנן מקצועי באופן שוטף. עבודות התחזוקה כוללות מרכיבים שונים, הדורשים ידע ומקצועיות.
     
  • עיצוב גינות נוי והקמתן בפועל – במידה ועברתם לבית חדש, אתם בוודאי תרצו לעצב ולהקים גינה חדשה, שתספק לכם מרחב נעים ומרגיע, בעונות השנה המאפשרות ישיבה בגינה. הקמת גינה היא עבודה מורכבת ודורשת גנן בעל ידע נרחב במיוחד.
     
  • הקמה של מערכות השקיה חכמות מערכת השקיה חכמה שאיננה תלויה בהפעלת אדם, היא דבר חשוב ביותר ולא כל גנן יודע להקים ולתכנת אותה. וודאו מראש שהגנן שלכם מכיר מערכות אלה ויודע לתפעל ולתחזק אותן.
     
  • גיזום עצים ושיחים גיזום עצים או שיחים נדרש בכל גינה, מעת לעת. גיזום חייב להתבצע בצורה מקצועית אחרת, הגיזום עלול לפגום בהמשך צמיחתו של העץ או השיח. גיזום עצים דורש כלי עבודה מיוחדים ולעיתים גם מנוף סל, המאפשר לבצע את העבודה ביעילות ובטיחות.

מחיר עבודות גינון בגבעת ברנר

 מחיר עבודות גינון בגבעת ברנר משתנה בהתאם לסוג העבודה הנדרשת. להלן מחירון חלקי לדוגמא:

 

מחירון עבודות גינון בגבעת ברנר

מחיר כריתה של עצי פרי

עצי לימון, תפוז, אשכולית ועוד.


500 - 1,500 ₪
מחיר התקנה של מערכת השקיה חכמה

כולל את עלות המערכת עצמה.


6,000 - 7,000 ₪
מחיר גיזום עץ קטן

עלות עבודה בלבד.


300 - 550 ₪
מחיר כיסוח דשא

גינה עד 50 מ"ר – כיסוח דשא חד פעמי.


200 - 450 ₪
מחיר גיזום עץ דקל

גיזום עץ דקל, בגודל בינוני.


650 - 1,100 ₪

הדפס מחירון

  • המחירים המוצגים במחירון אינם כוללים מע"מ.
  • המחירון מעודכן לחודש ספטמבר בשנת 2024.

מדוע חשוב להתקין מערכת השקיה חכמה?

מערכת השקיה מתוזמנת להשקיה מדויקת ומדודה וכך, אתם חוסכים מים וחוסכים כמובן בהוצאות המים החודשיות. מעבר לכך, אתם אינכם נדרשים לבצע את עבודת ההשקיה וגם זה חוסך לכם זמן וזמן שווה, לא פעם, כסף. במידה והגינה שלכם קטנה, תוכלו להימנע מהתקנת מערכת השקיה ותשקו גינה זו בעצמכם.