מחפשים גנן מומלץ? השאירו פרטים וכבר חוזרים!

גיזום עצים בראש העין

במידה ואתם צריכים גנן המתמחה, בין השאר, בגיזום עצים בראש העין, אתם במקום הנכון. פורטל גננים פלוס יסייע לכם לאתר גנן מקצועי, המחזיק ציוד עבודה איכותי ויעיל ומספק שירות אמין ואחראי. בנוסף, הפורטל מסייע לכם לקבל הצעות מחיר, לבצע השוואת מחירים ולהזמין את השירות, און ליין, דרך הפורטל.

גיזום עצים בגובה, מה חשוב לדעת?

גוזם עצים בראש העין צריך לדעת כיצד מבצעים גיזום עצים בגובה, מה זה דורש וכיצד זה מתבצע. על מנת לבצע גיזום עצים בגובה, יש להיעזר בכלים המאפשרים את ביצוע הפעולה בצורה יעילה ובטוחה. להלן שתי שיטות מקובלות לגיזום עצים בגובה:

  • גיזום באמצעות מנוף סל – מנוף סל מאפשר לגוזם להגיע, ללא מאמץ וברמת דיוק טובה, למקום בו צריך להתבצע גיזום הענפים של העץ. הגנן עולה על המנוף ובאמצעות שלט ייחודי, הוא מעלה את עצמו בלחיצת כפתור למקום הנדרש.
     
  • טיפוס באמצעות חבל סנפלינג – בשיטה זו יכול הגנן לבצע טיפוס בטוח על העץ, כשחבל סנפלינג מאבטח אותו ובדרך זו, הוא מגיע למקום המדויק בו צריך לבצע גיזום של ענפים.


גיזום עצים בראש העין

מה בנוגע לכריתת עצים? מה קובע החוק?

כריתת עצים בראש העין, בניגוד גמור לגיזום של עצים, דורשת אישור מפקיד היערות של הרשות המקומית, או המועצה האזורית. ללא אישור זה, חל איסור מוחלט על ביצוע הכריתה.


הדבר נחוץ בשל העובדה שקיימים לא מעט עצים מוגנים בישראל כלומר, עצים שאסור, על פי חוק, לכרות אותם אלא, במקרים חריגים בהם העץ מהווה סיכון, כזה או אחר, לסביבה בה הוא נמצא. כורת עצים אמור להכיר את החוק העוסק בכריתת עצים, המגדיר עצים מסוימים כמוגנים.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9985378

מחיר גיזום עצים בראש העין

מחיר גיזום עצים בראש העין משתנה בהתאם לאופי העבודה, הציוד הנדרש והעלויות אותן גובה הגנן. להלן מחירון חלקי המראה טווחי מחיר של גיזום וכריתת עצים בראש העין:


מחירון גיזום עצים בראש העין

מחיר גיזום עץ הנחשב בינוני

עץ שגובהו אינו עולה על 7 מטרים לרבות עצי דקל.


650 - 1,100 ש''ח
מחיר גיזום עץ הנחשב גבוה

עץ שגובהו נע בין 7 ל- 15 מטרים.


1,200 - 2,400 ש''ח
מחיר כריתה של עץ דקל

גובה עד 2 מטרים.


800 - 1,500 ש''ח
מחיר כריתה של עץ דקל בוגר

מעל גובה של 2 מטרים.


2,000 - 4,500 ש''ח

הדפס מחירון

  • המחירים המוצגים במחירון אינם כוללים מע"מ.
  • המחירון מעודכן לחודש יוני בשנת 2024.
 

מתי הזמן הנכון לביצוע גיזום של עצים?

במידה ואתם לא בטוחים מתי נכון לבצע גיזום של עץ, מומלץ להתייעץ עם גנן מקצועי בראש העין. חוות דעת של גנן מקצועי, המכיר היטב כל סוג של עץ ואת העונה בה מומלץ לגזום אותו, יספק לכם מענה יעיל ואמין.


חשוב לבצע גיזום עצים רק לאחר התייעצות עם גנן מומלץ. להלן מספר דוגמאות בנושא, מתי מומלץ לבצע גיזום עצים בראש העין:

  • עץ אבוקדובמהלך תקופת האביב בלבד
     
  • עץ מנגו - לקראת סוף החורף
     
  • עץ תפוח - בעיקרון בעונת החורף, מומלץ לעשות זאת בשיא העונה, כשגשמים יורדים והטמפרטורות נמוכות.
     

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9985378

מדוע חשוב לבצע השוואת מחירים

פורטל גננים פלוס מסייע לכם לבצע השוואת מחירים. השאירו פרטים בדף המיועד לכך ותוך זמן קצר תקבלו 3 הצעות מחיר מגננים מקצועיים שונים. בצעו השוואת מחירים, מכיוון שלכל גנן מחירון עבודה משלו ואכן, קיימים פערים בין הגננים השונים וחסכו כסף.


לאחר שתבצעו השוואת מחירים ותבחרו את הגנן שלכם, תוכלו לבצע הזמנת עבודה באמצעות הפורטל. גננים פלוס – חוסכים לכם זמן וכסף והכל תחת קורת גג דיגיטלית אחת.