מחפשים גנן מומלץ? השאירו פרטים וכבר חוזרים!

גיזום עצים בלוד

כאשר מחפשים גוזם עצים בלוד, חשוב למצוא שלא חלילה יתפשר על הבטיחות שלכם. לכן, באתר גננים פלוס אנו מרכזים עבורכם השוואת מחירים בין גוזמי עצים מורשים בלבד אשר עובדים לפי תקנים בטיחותיים ידועים בארץ.

מתי צריך להזמין גוזם עצים בלוד?

גוזם עצים בלוד עשוי להיות נדרש כאשר עצים מסוימים מהווים מפגעים בטיחותיים, או במקרים אחרים, פשוט כי הגיע הזמן לגזום את העץ על מנת לעודד את צמיחתו הבריאה. באופן כללי, סוגי עצים רבים דורשים גיזום לקראת סוף החורף, בזמן שבו העץ נמצא בסוג של "תרדמת".


בשלב זה הרבה יותר קל לזהות ענפים חולים ומתים, מה שבתורו מקל משמעותית על עבודת גוזם עצים בלוד (ולכן גם עשוי להוזיל אותה). עם זאת, אם מדובר בגיזום נקודתי דליל, אפשר לעשות אותו במהלך כל ימות השנה ברוב סוגי העצים. חשוב לציין, יש להתייעץ עם גוזמי עצים בלוד לפני ביצוע גיזום בעצמכם, שכן כל עץ מצריך חוקיות אחרת של גיזום.
 

גיזום עצים בלוד

מהו מחיר גיזום עצים בלוד?

כדי להקל עליכם ביצוע סקר שוק הכולל השוואת מחירים בין גוזמי עצים בלוד, ריכזנו עבורכם כאן מספר דוגמאות של מחירי גוזמי עצים מומלצים באזור:

  • כ-650 – 1,100 ₪ עבור גיזום של עצים בינוניים עד 7 מטרים.

  • כ-1,200 – 2,400 ₪ עבור גיזום עצים עד 15 מטרים, כולל סנפלינג.

  • כ-800 – 1,500 ₪ עבור כריתת עץ דקל עד 2 מטרים.

  • כ-500 – 1,400 ₪ עבור כריתת עצי הדר.
     

מחיר ממוצע עבור גיזום של עצים בינוניים (7 מ') בלוד

מחיר ממוצע עבור גיזום של עצים בינוניים (7 מ') בלוד: 875 ₪

טווח מחיר גבוה 1100 ₪

טווח מחיר נמוך 650 ₪

כורת עצים בלוד מסלק שורשים?

בעוד כי בחלק מהמקרים אנשים מעדיפים להשאיר את שורשי העץ, במקרים אחרים ניתן להזמין שירות הכולל סילוק שורשים. עבור עבודה זו, כורת עצים בלוד משתמש במכונת כרסום או במלגזה על מנת לכרסם את השורשים אשר נותרים לאחר גיזום ואו כריתה.


לצורך העניין, אם תרצו לכרות עץ פיקוס בוגר, וכן לסלק את השורשים שלו, עבודה זו יכולה לעלות לכם בממוצע כ-3,000 – 6,000 ₪ אצל רוב גוזמי העצים.


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9985378

כיצד כריתת עצים בלוד בגובה מתבצעת?

כאשר מעוניינים להזמין כריתת עצים בלוד בגובה, חשוב להבין כי עבודה זו מצריכה כישורים וכן הסמכות שונות מאשר עבודות כריתת עצים רגילות. לצורך העניין, ניתן לבצע עבודה זו ב-2 דרכים עיקריות:

  1. בעזרת מנופים: בדרך כלל, יהיה צורך להשתמש במנופים מסוג מנופי סל, אם כי חלק מאנשי המקצוע עשויים להשתמש בסוגי מנופים אחרים.
     

  2. טיפוס: ברוב המקרים גוזמי עצים יכולים להיעזר בחבלי סנפלינג, מה שכמובן מצריך אישור עבודה בגובה עם אמצעים אלה.

בין אם אתם מעוניינים לגזום עץ מסוג כזה או אחר, נמוך או גבוה, זכרו תמיד כי גוזמי עצים מבצעים את עבודתם רק לאחר בדיקת סוג העץ וכן וידוא עונת הגיזום המומלצת שלו. אחרת, הגיזום יכול לגרום יותר נזק מאשר תועלת.